5 کسب و کار آنلاین که بدون پول می توانید شروع کنید
نوشته شده توسط : amir

اینترنت یک اکولایزر عالی است. به طور خاص در تجارت ، زمینه بازی را هماهنگ می کند. هر کسی می تواند تجارت آنلاین پول سازی را شروع کند - کسی که رایانه دارد ، یعنی. اما نکته اینجاست: تقریباً هیچ تجربه فنی مورد نیاز نیست. امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید با آنها یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنید که کار فنی را بسیار راحت تر از قبل انجام دهد.


شما همچنین می توانید در هر جایی که می خواهید زندگی کنید ، برنامه خود را تنظیم کنید و بسته به سرعت یا بزرگ بودن رشد اقتصادی خود ، به کم یا کمترین میزان دلخواه خود کار کنید. همچنین نیازی به تجربه تجارت و بازاریابی نیست. این یک رسانه واقعاً دموکراتیک برای کارآفرینی است.


و مهمتر از همه ، برخلاف تجارت آجری ، شما به سرمایه اولیه زیادی احتیاج ندارید. در واقع ، شما می توانید بسیاری از مشاغل را بصورت آنلاین و بدون هیچ گونه هزینه ای اداره کنید زیرا بسیاری از خدمات رایگان گزینه را آسان می کنند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از وردپرس یک وب سایت یا وبلاگ رایگان راه اندازی کنید. متناوباً ، می توانید از یک وب سایت شخص ثالث مانند آمازون یا eBay برای فروش کالا بدون هزینه موجودی استفاده کنید. شما در ازای کاهش فروش خود از بستر فروش آنها استفاده می کنید.


و این فقط آغاز بسیاری از راه حل های عملیاتی تجارت الکترونیکی بدون تجارت الکترونیکی است. بیایید پنج روش اصلی برای راه اندازی مشاغل آنلاین و کسب درآمد آنلاین و بدون هیچ گونه هزینه ای را بررسی کنیم.


تصویرگری اشلی دالیون. © ترازنامه ، 2018
1. حمل و نقل را رها کنید
ایده اصلی در پشت تجارت حمل و نقل اینترنتی آنلاین این است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، نیازی به نگهداری موجودی انبوه (یا هر موجودی دیگر) از محصولات یا تحویل کالا به مشتریان خود ندارید. با این کار هزینه پولی و خطر داشتن انباری پر از چیزهایی که ممکن است بفروشید و دردسر ترتیب سفارشات حمل و نقل در سراسر کشور یا جهان از بین می رود. در واقع شما به هیچ وجه نیازی به تولید یا نگهداری محصولات ندارید.

تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید بازاریابی و تبلیغات برای یافتن مشتری و فروش است. پس از فروش ، بقیه امور توسط دیگران مدیریت می شود. تنها هزینه شما هزینه های بازاریابی و تبلیغات برای خرید مشتری جدید است.


پس از اتمام کار ، با شرکتی متخصص در حمل و نقل قطعی کار کنید. نحوه کار آن در اینجا است:


شما محصولات برای فروش را در سایت یا سیستم عامل خود مانند آمازون ، eBay یا Etsy لیست می کنید.
هنگامی که یکی از مشتریان شما خرید می کند ، شما محصول را از یک شرکت شخص ثالث (حمل و نقل قطره ، معمولاً یک تولید کننده یا عمده فروش) با قیمت پایین تری خریداری می کنید. این فرآیند به سادگی انتقال سفارش از مشتری شماست ، روندی که در واقع می تواند کاملاً خودکار باشد. (به یاد داشته باشید که در اینجا هیچ مشکلی برای خرید موجودی کالا ندارید زیرا فروش قبلاً انجام شده است).
فرستنده قطره ای شما محصول را برای مشتری ارسال می کند


به اندازه کافی آسان ، درست است؟ با حمل و نقل رایگان ، شما می توانید طیف گسترده ای از محصولات را ارائه دهید ، بنابراین هزینه های عملیاتی کسب و کار شما بسیار کم است.

همانطور که مشاهده می کنید هیچ خطری از جانب شما وجود ندارد زیرا شما تا زمان انجام فروش واقعی حتی محصول (مالکیت) را خریداری نمی کنید!

معایب مدل تجاری Drop Shipping چیست؟ شما باید یک فرستنده معتبر بازویی پیدا کنید که بتوانید برای تأمین مشتریان خود روی آن حساب کنید. اگر سفارشی دیر انجام شود یا تحویل داده نشود - یا محصولی با کیفیت پایین - شما را مقصر می دانید ، زیرا شرکت شما نمایندگی کالا و تجربه مشتری است.

همچنین ، از آنجا که این بازار بسیار رقابتی است ، حاشیه - به معنای تفاوت قیمت عمده فروشی و میزان فروش یک محصول - کمتر است ، بنابراین کسب درآمد جدی یک تجارت بزرگ خواهد بود. اما هنوز هم ، این یک گزینه عملیاتی کم هزینه یا مقرون به صرفه است

یکی از راه های برجسته شدن در رقابت با تجارت حمل و نقل قطره ای ، بازاریابی محصولات خود به صورت خصوصی است. این به معنای ساده این است که شما برچسب / مارک خود را روی محصولی که سازنده ایجاد می کند قرار دهید. به این ترتیب شما کالاهای یک مارک مشابه نمی فروشید و فقط در قیمت رقابت می کنید. در عوض می توانید از برند خود استفاده کنید و با رقابت کمتری روبرو شوید. 3 هنگام استفاده از دارو در داروخانه مهم است. نام های تجاری با قیمت های بالاتری به فروش می رسند و مردم فکر می کنند با مارک های عمومی متفاوت هستند حتی اگر مواد تشکیل دهنده کاملاً یکسان باشند. هنگام جستجوی کالای تحویل خوب ، این عوامل مهم را در نظر بگیرید.

هر کسی که یک تجارت حمل و نقل قطره ای را در نظر داشته باشد ، باید جدی استفاده از آمازون را بررسی کند. برای رونق کسب و کار خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده سود آور آمازون ، شرکت آمازون یک بازار مستقر است که مردم از قبل به آن اعتماد کرده و دارای یک مشتری موجود هستند. در پایان ، شما باید فروشگاه آنلاین خود را نیز در نظر بگیرید.

فواید
به سرمایه عملیاتی بسیار کمی نیاز دارد

نیازی به نگهداری موجودی کالا نیست

شما می توانید بازارهای مستقر را با پایگاه های مشتری موجود استفاده کنید

معایب

https://www.business.org/services/internet/residential-vs-business-internet/
شما می توانید اشتباهات فرستنده خود را مقصر بدانید

بازار بسیار رقابتی است

برای درآمدزایی قابل توجه باید فروش زیادی داشته باشید

2. بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته کمی است

مشابه تحویل حمل و نقل اما با تفاوت های عمده ای. با استفاده از این مدل تجارت الکترونیکی دیگر لازم نیست محصولات خود را ذخیره کنید و دیگر نگران ارسال محصولات به مشتریان نیستید.

در واقع ، شما یک طیف سودآور برای تجارت آنلاین خود انتخاب می کنید ، و سپس یک شریک وابسته را پیدا می کنید که محصولات موجود در آن مکان را داشته باشد. برخی از محبوب ترین سایت های وابسته Clickbank.com ، Amazon.com و CJ Affiliate توسط Conversant (کمیسیون سابق محل اتصال) هستند. در این میان ، آنها تقریباً هر محصول اطلاعات دیجیتالی (مانند کتاب های الکترونیکی ، فایل های صوتی ، فایل های ویدیویی) یا هر محصول فیزیکی که به ذهن شما خطور می کند را ارائه می دهند. بسیاری از شرکت ها و مارک های بزرگی مانند Wal-Mart و Home Depot برنامه های وابسته خود را اجرا می کنند

در بازاریابی شرکت های وابسته ، شما محصولات را برای فروش در وبلاگ یا سایت تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهید. هر محصول دارای پیوندی منحصر به فرد است که حساب شما را با شریک وابسته شما پیگیری می کند. مشتریان بالقوه ای که روی پیوند کلیک می کنند در هنگام پرداخت به سبد خرید شریک زندگی شما منتقل می شوند. هنگامی که آنها خرید می کنند ، این خرید ثبت می شود و شما کمیسیون دریافت می کنید. 6 مبلغ کمیسیون بسته به شریک وابسته متفاوت است ، اما معمولاً بین 5 تا 25 درصد یا 50 درصد یا بیشتر در محصولات اطلاعات دیجیتال است. 7 همانطور که می بینید ، خطر کمی از طرف شما وجود دارد و تقریباً نیازی به سرمایه گذاری نیست. دقیقاً مانند حمل و نقل قطره ای تنها هزینه های شما بازاریابی و تبلیغات است که باعث ایجاد ترافیک و ایجاد فروش می شود.

تفاوت اصلی بین این و حمل و نقل رایگان این است که مدل تجاری حتی بدون هندزفری است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیوندی تهیه کنید که مشتری روی آن کلیک کند و تاجر از همه امور مراقبت خواهد کرد. صورتحساب ، انجام سفارشات ، خدمات مشتری و غیره

به سادگی با بازاریابی مقابله کنید تا به چشم اندازهای خود برسید (از طریق شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، وبلاگ ها یا هر روشی که انتخاب می کنید). اما بعد از اینکه آنها روی پیوند وابسته کلیک کردند ، دیگر در دست شما نیست. شما نیازی به ارسال محصولات یا س addressالات خود ندارید. همانطور که برای خدمات به مشتری است. و مطمئنا مجبور به نگه داشتن موجودی نیست.

نگران نباشید ، در راه های پرداخت شده و رایگان برای بازاریابی تجارت آنلاین خود تمرکز کنید.

بازاریابی وابسته واقعاً یکی از "منفعل ترین" مشاغل آنلاین است که می توانید شروع کنید.

فواید
کم خطر: سرمایه گذاری اولیه لازم نیست

یک مدل تجاری عملی

معایب
شما مسئول اجرای ترافیک اینترنت به پیوند وابسته هستید (بدون ترافیک به معنای بی پولی)

شاید لازم باشد پولتان را صرف تبلیغات و بازاریابی کنید

3. وبلاگ نویسی
اگر در این زمینه تخصص یا علاقه و علاقه دارید ، آماده هستید از طریق یک وبلاگ کسب درآمد کنید. با سرویسی مانند Blogger (www.blogger.com) ، می توانید وبلاگ خود را به صورت رایگان راه اندازی کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را بسازید و میزبانی خود را با قیمت پایین تضمین کنید ، که معمولاً روشی است که من به آن توصیه می کنم ، زیرا بسیاری از سایت های وبلاگ نویسی محدودیتی در مورد آنچه می توانید بگویید یا انجام دهید ، از جمله درآمدزایی یا تبلیغات دارند.

ممکن است فکر کنید وبلاگ نویسی نوشتن است. و این می تواند باشد اگر این همان کاری باشد که می خواهید انجام دهید. اما پست های نوشته شده در وبلاگ فقط آغاز کار است. شما می توانید تصاویر ، فیلم ها و پیوندها را به سایت های دیگر ارسال کنید ، حتی می توانید اخبار و سایر مقالات را ارسال کنید ... همه چیز پخش می شود ، به شرطی که به طاقچه شما مربوط باشد.

نکته اصلی آنها این است که شما می خواهید محتوای اصلی مفید را برای مخاطبان هدف خود منتشر کنید و به طور منظم منتشر کنید. این بهترین راه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو و فعال کردن مخاطبان شما نیز است.

چه نوع محتوایی باید ارائه دهید؟ همه چیز مربوط به مشتری بالقوه شماست. مباحث آموزشی ، 10 لیست برتر ، تفسیر روند موجود در سایت ، مقاله های راهنمایی و ترفندها - اساساً شما باید مطالب مفیدی را ارائه دهید. ایده هایی برای وبلاگ شما کم نیست.

از راه های مختلف از طریق وبلاگ تجارت آنلاین درآمد کسب می کنید.

AdSense گوگل.
آیا تا به حال از سایت بازدید کرده و آگهی در آن مشاهده کرده اید؟ احتمال دارد این آگهی تبلیغاتی باشد که از طریق شبکه تبلیغاتی Google در حال اجرا است.

این تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در وبلاگ شما نمایش داده می شود. هر بار که شخصی روی آگهی کلیک می کند (که قرار است با موضوعی مرتبط با طاقچه شما سروکار داشته باشد) ، چند سنت یا بیشتر درآمد کسب می کنید. مقادیر کم در یک زمان ، اما جمع می شود. بسیار کاربردی است تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کد از Google دریافت کنید ، آن را در سایت خود قرار دهید - و تبلیغات به طور خودکار در وبلاگ شما ظاهر می شوند. Google فقط تبلیغاتی را نشان می دهد که مربوط به وبلاگ شما هستند بنابراین این یک تجربه خوب برای بازدید کنندگان شما است و تعداد کلیک های شما را به حداکثر می رساند ، یعنی درآمد بیشتر. 9

شبکه های تبلیغات وبلاگ.
همچنین می توانید با شبکه های تبلیغاتی غیر Google مانند Blogads کار کنید و تبلیغات بنر را در وبلاگ خود اجرا کنید. همانند تبلیغات Google Adsense ، شما یک بار کد را در سایت خود قرار می دهید و هنگامی که بازدید کنندگان شما بر روی تبلیغات کلیک می کنند ، حقوق دریافت می کنید. علاوه بر تبلیغات بنری ، می توانید تبلیغات ویدئویی را نیز در سایت خود اجرا کنید.

در بسیاری از موارد می توانید از طریق شبکه های تبلیغاتی وبلاگ درآمد بیشتری کسب کنید ، اما آنها معمولاً فقط با وبلاگهایی کار می کنند که ده ها هزار بازدید کننده در ماه یا بیشتر دارند. برخلاف Google Ads که می توانید در آن ستاره دار شوید

بلافاصله بدون در نظر گرفتن میزان ترافیکی که دریافت می کنید.

بازاریابی وابسته.
شما می دانید که در حال حاضر. شما پیوندهایی را به محصولاتی که به عنوان یک شریک تبلیغ می کنید شامل می کنید و هر بار که شخصی محصول را خریداری می کند ، کارمزد دریافت می کنید. از طریق یک وبلاگ ، می توانید تبلیغات محتوا را در نظر بگیرید تا احتمال فروش شما را حتی بیشتر کند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک بررسی محصول - که محتوای مفیدی است - انجام دهید و سپس پیوندی را برای خرید محصول در یک لینک وابسته قرار دهید.

در اینجا چند نکته موفقیت آمیز در زمینه وبلاگ نویسی آورده شده است تا مطمئن شوید افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند - و دوباره به سایت خود بازمی گردند این کلید ایجاد یک پیوستار و تبدیل وبلاگ شما به یک فعالیت سودآور است.

شما باید محتوای مفید را به شکلی جذاب تهیه کنید.
اگر وبلاگ شما خسته کننده باشد یا اطلاعات را در جای دیگری پیدا کنید ، هیچ کس آن را نخواند. با خیال راحت شخصیت خود را در وبلاگ قرار دهید.

شما باید مطالب را به طور منظم منتشر کنید.
مردم تشنه نوآوری هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مقاله ها ، فیلم ها یا هر چیز دیگری را به طور مداوم بارگذاری کنید. این می تواند یک پست در روز یا سه بار در هفته بنویسد. هرچه که هست ، به همان برنامه ثابت ادامه دهید. تاریخچه تبلیغات Diffuser به معنای از دست دادن خوانندگان است

حداقل سعی کنید هفتهانه یک پست ، ویدیوی جدید یا اشکال دیگر را هدف قرار دهید.

واقعی بود
بله ، وبلاگ شما قرار است درآمد کسب کند. اما شما نمی توانید همیشه نمایش های بازاریابی را انجام دهید. روی محتوای مفید تمرکز کنید تا خوانندگان شما را بشناسند ، دوست داشته و به شما اعتماد کنند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند یا محصولی را که پیشنهاد می دهید خریداری می کنند. در این عصر اینترنت و رسانه های اجتماعی مردم به دنبال اصالت هستند.

همه این کارها را انجام دهید و پیام موتورهای جستجو مانند Google را که همیشه به دنبال قرار دادن سایتهایی با محتوای مفید و مرتبط بالاتر از نتایج جستجو هستند بکشید. 11 این تنها چیزی است که در مورد بازاریابی محتوا بود.

در کمتر از یک ساعت می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اما در حالی که شما یک خواننده ایجاد می کنید ، برای کسب درآمد زمان بر است و فقط درصد کمی از این افراد در نهایت محصولات شما را خریداری می کنند.

پیوند یکتا سایت





:: برچسب‌ها: اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: